Marta Rosińska
Absolwentka Filologii Angielskiej UŁ, absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie w Edukacji Uniwersytet Cambridge, absolwentka studiów podyplomowych Psychologia w Zarządzaniu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, absolwentka kursu dla mentorów British Council, absolwentka kursu RTZ-Racjonalna Terapia Zachowania (Pracownia RTZ, Agnieszka Hottowy), starszy wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim, Dyrektor Metodyczny w English Language Centre, UŁ, doświadczony trener metodyczny, autor…
Absolwentka Filologii Angielskiej UŁ, absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie w Edukacji Uniwersytet Cambridge, absolwentka studiów podyplomowych Psychologia w Zarządzaniu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, absolwentka kursu dla mentorów British Council, absolwentka kursu RTZ-Racjonalna Terapia Zachowania (Pracownia RTZ, Agnieszka Hottowy), starszy wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim, Dyrektor Metodyczny w English Language Centre, UŁ, doświadczony trener metodyczny, autor licznych podręczników i materiałów edukacyjnych dla młodzieży dla Macmillan Education w Polsce i na Ukrainie, współtwórca, mentor, koordynator i trener w programach Teacher Trainer Academy (nominowanej do nagrody ELTON British Council) i ELT Author Academy, inicjatorka ogólnopolskiej akcji ROK RELACJI W EDUKACJI, inicjatorka programu Qlturalna szkoła, propagator myślenia o kulturze szkoły i kapitale społecznym szkoły.